سرورمجازی ایران

وب ایده، شرکتی فعال در زمینه هاستینگ و میزبانی وب است که سابقه‌ای ۸ ساله در این حوزه دارد. در ادامه با سرویس‌های این شرکت و خدمات متنوع آن شامل هاستینگ، سرور مجازی، شبکه اختصاصی و… آشنا خواهید شد.

 

از قطعی ها و داون تایم های مکرر سایت و سرور خود خسته شده اید؟ به دنبال آپ تایم بالای ۹۹٫۸ درصد برای میزبانی وب‌سایت و سرویس آنلاین خود هستید؟ جهت ارتقا رتبه وب‌سایت خود در موتورهای جستجو و سرعت بارگذاری بالاتر صفحات وب‌سایت‌تان در داخل کشور چه راه کاری در نظر گرفته اید؟

 

سرویس‌های میزبانی هاست لینوکس ایران بر روی سرورهایی با توان پردازش بالا، حداقل ۸ هسته سی پی یو و حداقل ۱۶ گیگابایت رم و حافظه‌های SSD ارائه می شود. به منظور تست هاست رایگان وب ایده را بصورت آنی تحویل بگیرید!

 

 

​ترافیک رایگان برای وب‌سایت‌های پربازدید، همکاری با وب‌سایت‌های پر بازدید بصورت اسپانسری، پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته، دسترسی به پنل مدیریت سرور مجازی جهت مانیتورینگ ترافیک، دسترسی کنسول به سرور، روشن و خاموش و ساسپند سرور مجازی، نصب مجدد سیستم عامل با ۱ دکمه و در کمتر از ۵ دقیقه، بکارگیری شبکه اختصاصی با سخت‌افزارهای روز دنیا نظیر supermicro و HP و آی‌پی‌های اختصاصی ، سرویس هایی مطمئن و پایدار همراه با آرامش و آسودگی خیال را برای مشترکین وب ایده به ارمغان آورده است.

 

سرویس هاست ویندوز وب ایده مبتنی بر Windows Server 2012 ,SQL Server 2012, حافظه‌های SSD کنترل پنل قدرتمند پلسک آخرین نگارش، امکان تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت روی Dropbox ارائه می شود و یکی از پایدارترین سرویس های میزبانی هاست ویندوز در داخل کشور را فراهم آورده است.

 

 

وب ایده در راستای افزایش توان و منابع خود و همچنین به سبب محدودیت IPv4 در سطح کشور و جهان، اخیرا به عضویت موسسه بین المللی رایپ Ripe NCC درآمده است.

 

Ripe NCC مجموعه ای اروپایی واقع در کشور هلند است که امور مربوط به گسترش شبکه جهانی اینترنت و نظارت بر چگونگی عملکرد این شبکه جهانی را از طریق هماهنگی های فنی و اجرایی در سطح خاورمیانه و اروپا به عهده دارد.این مجموعه غیرانتفاعی بوده و یکی از پنج مجموعه منطقه‌ای یا RIR است که مسئولیت این نظارت را در دنیا به عهده دارد.

«شرکت فناوری اطلاعات سامانه کاوشگر ایده» با نام تجاری «وب ایده» از تیرماه ۱۳۹۰ بصورت رسمی فعالیت خود را در زمینه صنعت هاستینگ و میزبانی وب ایران با تمرکز بر ارائه سرویس های با کیفیت در میهن عزیزمان ایران، آغاز کرد.

 

در حال حاضر وب ایده خدمات سرور مجازی ایران با سخت افزارها و تکنولوژی با قابلیت پردازش ابری ارائه می‌کند.

آموزش چگونگی نصب سانترال پاناسونیک

 

سیستم های تلفنی از دیرباز برقراری ارتباط کاربران یک سازمان با خطوط شهری و ارائه سرویس های تلفنی را بر عهده داشته اند. امروز یکی از ضروریات هر شرکت یا بنگاه اقتصادی بهره بردن از یک سانترال برای تماس های تلفنی روزانه کارکنان می باشد. سیستم های تلفنی در ایران عمدتا با برند خوشنام پاناسونیک شناخته می شوند. دستگاه سانترال پاناسونیک در کنار کیفیت بسیار بالا، پیچیدگی هایی در انجام تنظیمات و برنامه ریزی دارد، از همین رو صاحبین کسب و کار ملزم به استفاده از کارشناسان خبره و آشنا با تلفن سانترال پاناسونیک می باشند.

شاید راه اندازی سانترال کم ظرفیت با تنظیمات اولیه کار چندان پیچیده ای نباشد و با جستجو در اینترنت و خواندن مقالاتی در این زمینه بتوان سانترال کم ظرفیتی را نصب و مورد استفاده قرار داد. ولی به محض آنکه نیازی برای انجام تنظیمات وجود داشته باشد نقش یک کارشناس خبره تلفن سانترال مشخص می گردد.

ادامه خواندن آموزش چگونگی نصب سانترال پاناسونیک

ارسال فکس از طریق کامپیوتر بدون هیچ نرم افزار

 

 

همواره شعار شرکت پاناسونیک جلب رضایت مشتریان بوده و این کمپانی ظرفیت ها و کاربری های مختلف را پوشش دهند. بزرگ و محبوب نیز برای این مهم در کیفیت دستگاه های خود تمام دقت را بکار برده است.دستگاه فکس پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند که تمامی نیازهای ارسال و دریافت فکس در
دستگاه فکس پاناسونیک اداری در دو نوع فکس معمولی و فکس لیزری و در قالب دستگاه های تک منظوره و چند منظوره موجود می باشند. پایداری، امکانات متنوع، خروجی های پرکاربرد، سرعت و کیفیت مناسب و همچنین نحوه طراحی ظاهری فکس های پاناسونیک نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
گارانتی و خدمات پس از فروش در مورد دستگاه های الکترونیکی همواره دغدغه مشتریان بوده که شرکت ایده آل گستر نماینده رسمی محصولات اداری و مخابراتی پاناسونیک آن را برطرف نموده و با بکارگیری تکنسین های فنی مجرب خود در اسرع وقت اقدام به رفع مشکلات احتمالی مشتریان عزیز خواهد نمود.

ادامه خواندن ارسال فکس از طریق کامپیوتر بدون هیچ نرم افزار

مزایای نصب سانترال پاناسونیک چیست؟

نصب دستگاه سانترال به منظور تبدیل خطوط شهری به تعداد متعددی از خطوط داخلی صورت می‌گیرد. این کار برقراری تماس میان کارکنان در داخل سازمان و نیز ارتباط با خارج از سازمان را سهولت می‌بخشد. دستگاه سانترال قدرت برقراری ارتباطات درون شبکه ای را بر عهده گرفته اند و اجازه مدیریت بین شعب مختلف را فراهم می‌سازند. نصب دستگاه سانترال قابلیت تماس سریع، بدون هزینه و حتی ضبط مکالمات و راه اندازی سیستم تلفن گویا را با هدف بهینه‎سازی ارتباطات میسر می‌سازد. همچنین این دستگاه می‌تواند خارج از محدوده سازمان تماس برقرار کند .

دستگاه‌های سانترال با توجه به ظرفیت و پتانسیل کارکرد در سه رده دسته‌بندی می‌شوند. در اینجا به شرح هر یک می‌پردازیم .

یک سیستم سانترال دارای چه ویژگی های می باشدو مزایایی نصب یک سیستم سانترال چیست؟

سیستم سانترال یک پروژه گسترده می باشد و می توان ویژگی های گوناگونی رابرای آن در نظر گرفت.دراین بخش به چند مورد از مهمترین  عوامل دخیل در فرایند نصب سانترال می پردازیم.
شبانه روزی و بی نیاز از اپراتور می باشداز نظر سخت افزار بهبود یافته و مقرون به صرفه است.می توان توسط کامپیوتر وضعیت را به طور پی در پی از شبکه مانیتور نمود.امنیت شبکه به آسانی مهیا و در دسترس است. به راحتی امکانات شماره گیری و برقراری ارتباط با خارج از سیستم وجود دارد.می توان برقراری تماس های داخلی را در سریع ترین و کمترین زمان انجام داد.

ادامه خواندن مزایای نصب سانترال پاناسونیک چیست؟

درباره سانترال پاناسونیک

 

سیستم سانترال

سانترال (PBX) یک شبکه تلفن خصوصی است که در بین شرکت‌ها و یا ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران سیستم تلفنی PBX تعدادی از خطوط شهری را برای برقراری تماس‌های تلفنی خارجی به اشتراک می‌گذارند. از جمله مزیت و امکانات نصب سانترال به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، ارتباط پرسنل به صورت خطوط داخلی است که پرسنل بدون نیاز از خطوط شهری می‌تواند با هم صحبت کنند و بنابراین باعث کاهش رفت و آمد کارکنان و بی‌نظمی می‌شود. از دیگر قابلیت‌های سانترال می‌توان به شماره‌گیری تا اعمال محدودیت در تماس های بیرونی با شرکت، بستن صفر و شماره شهرستان، تایمر گذاشتن، عدم دسترسی به خط شهری جهت برقراری تماس اشاره نمود.به طور خلاصه، سیستم سانترال یک شبکه قوی برای سیستم تلفن داخلی کسب و کار است و به طور خودکار سوئیچ‌کننده ارتباط‌های بین دو یا بیشتر کاربران تلفنی است. این سیستم تلفنی به عنوان یک اپراتور برای انجام تماس‌های تلفنی بدون نیاز به حضور شخص می‌باشد. برخی دیگر از مزیت‌های این سیستم تلفنی در زیر آمده است:
_ اجازه می‌دهد همه کارکنان از خطوط سیستم تلفنی استفاده کنند و در نتیجه باعث کاهش هزینه‌های مخابراتی می‌شود.
_ سیستم سانترال کاملا قابل برنامه‌ریزی است و می‌تواند الزامات نصب پیچیده را پشتیبانی کند.
_ سیستم سانترال به آسانی می‌تواند قابل ارتقا در شرکت باشد.
_ این سیستم می‌تواند جزئیان مکالمات را ذخیره کند و بنابراین می‌توانید تماس‌های ورودی و خروجی شرکت را کنترل کنید.
بنابراین با نصب سانترال می‌توان به جای خرید تعداد زیادی خطوط از مخابرات، تنها با یک خط تعداد زیادی خطوط داخلی راه‌اندازی کرد که می‌تواند موجب کاهش هزینه‌ها و سهولت در انجام کارها می‌شود. بنابراین با نصب سانترال تلفن مانند یک مرکز مخابراتی می‌شود که در اختیار یک مجموعه قرار می‌گیرد.

درباره کاربرد نصب سانترال بیشتربدانیم..

 

سانترال به معنای ایجاد شبکه های خصوصی در شرکتها و ادارات که با اشتراک گذاشتن خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلیها را بوجود میآورد. با سانترال همه پرسنل میتوانند از خطوط استفاده و بدون پرداخت هزینه با هم ارتباط برقرار کنند .

در سیستم سانترال، تعدادی خط آزاد در پورت ورودی به تعداد بیشتری خط داخلی در پورت خروجی تبدیل میگردد که این امر موجب استفاده بهینه از خطوط تلفن خصوصاً در نقاط شلوغ شهر یا مراکز امنیتی میشود. سانترال دستگاهی مناسب برای شرکتهای بزرگ، خوابگاهها، بیمارستان‌ها، بانکها، ادارات و ارگانهای دولتی و … میباشد. برای مثال اگر یک خوابگاه متشکل از ۱۰۰ اتاق باشد، تقاضای ۱۰۰ خط تلفن آزاد از شرکت مخابرات میسر نیست و اگر هم این امر امکان پذیر باشد، این کار منطقی به نمیرسد چرا که در یک زمان مشخص، حتی در پر ترافیکترین ساعات روز تعداد خطوط در حال مکالمه به ۲۰ خط هم نخواهد رسید و خرید ۱۰۰ خط به معنای پرداخت هزینه اضافه میباشد. با نصب سانترال میتوان به جای خرید ۱۰۰ خط تلفن تنها با یک خط، ۱۰۰ خط داخلی را راه اندازی نمود که این امر مقرون به صرفه و موجب تسریع و سهولت در انجام امور اداری میشود .
در واقع، با نصب سانترال، تلفن حکم یک مرکز مخابراتی را دارد که در اختیار یک مجموعه قرار میگیرد. دستگاه سانترال دارای ظرفیتهای زیادی از جمله امکاناتی همچون؛ دسترسی آسان و بدون هزینه ی داخلیها با یکدیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلیها، اتصال به آمپلی فایر، اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، شماره انداز ،(CID)، درب بازکن، اپراتور گویا، و … می باشد .

نصب دستگاه سانترال قابلیت تماس سریع، بدون هزینه و حتی ضبط مکالمات و راه اندازی سیستم تلفن گویا را با هدف بهینه‌سازی ارتباطات امکانپذیر می‌سازد. دستگاه سانترال در سه رده ظرفیت پایین، ظرفیت بالا و تحت شبکه طبقه‌بندی می‌شود .

شرکت ایده آل گستر نمایندگی رسمی محصولات پاناسونیک در ایران

فراگیری نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک

یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می‌گیرد. امکانات بالقوه دستگاه و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه‌ها را ملزم به استفاده از این دستگاه می‌کند. از جمله این امکانات می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، درسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و … اشاره کرد. سانترال ها را میتوان با توجه ظرفیت و یا نحوه برقرار ارتباط بین داخلی ها خود تقسیم بندی کرد.این دسته برای کسب و کار های کوچک و متوسط طراحی شده اند طوری که میتوان نیازهای یک اداره یا یک شرکت متوسط را به شکل کامل و مناسب پوشش دهد، و تا ظرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.این دستگاه‌ها با توجه به امکانات و ویژگی های بسیار متنوع و بلقوه خود میتوانند گزینه مناسبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و حتی کنترل آنها باشند. دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک علارقم قیمت بسیار مناسب بخش عظمی از امکانات دستگاه های پیشرفته موجود در بازار را فراهم میکنند و میتوان آنها را نسبت به محیط کار و نیاز اختصاصی شما قابل برنامه ریزی و ارتقا میباشد تا نهایت لذت را از محیط کار خود ببرید.

ادامه خواندن فراگیری نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک

سلام دنیا!

به نام خدا

به سرویس وبلاگدهی نت سایت خوش آمدید.

این نخستین نوشته‌‌ی وبلاگ شماست . به این وسیله پیوستن شما به خانواده نت سایت را خیر مقدم عرض می کنیم. شما می‌توانید آن‌ را ویرایش یا پاک کنید و پس از آن وبلاگ نویسی را آغاز کنید!

برای آشنایی بیشتر و نحوه استفاده از امکانات سایت به آموزشگاه نت سایت مراجعه فرمائید.. …

مدیریت گروه نت سایت