نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک

شرکت ایده آل گستر در سال ۱۳۸۲از اداره ثبت شرکت ها و مالکیت های صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.

سایت این شرکت جهت معرفی هر چه بیشتر و بهتر محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران طراحی و بروز رسانی گردیده است. محصولات موجود در وبسایت نمایندگی پاناسونیک شامل سیستم های اداری سانترال پاناسونیک . مرکز تلفن سانترال پاناسونیک . سانترال VOIP پاناسونیک . تلفن رومیزی پاناسونیک. تلفن بیسیم پاناسونیک . فکس پاناسونیک . کارت سانترال پاناسونیک . کارتریج تونر درام فکس پاناسونیک . نرم افزار آموزشی سانترال پاناسونیک . بکاپ باطری سانترال پاناسونیک . تلفن آی پی فون پاناسونیک . هدست تلفن پاناسونیک . سیستم دکت سانترال و آنتن دکت پاناسونیک و تجهیزات مخابراتی سانترال پاناسونیک می باشد. در ضمن نصب مرکز تلفن سانترال پاناسونیک و خدمات پس از فروش پاناسونیک نیز در نمایندگی انجام می گیرد

مشخصات Galaxy S10

انتظار می رود که دستگاه Galaxy S10 ظاهری شبیه به Galaxy S9  با تغییرات جزئی در مشخصات باشد  اما ما هیچ خبر و اطلاعاتی در مورد طراحی Galaxy S9 نداریم ، مشخصات، ویژگی ها، و قیمت ها. از این رو ما نمی خواهیم چیزی درباره طراحی، ویژگی ها، مشخصات و قیمت Galaxy S10 بگوئیم. ما فقط اخبار شایعه ای در مورد طراحی و مشخصات گوشی های Galaxy S10 و Galaxy S10 را ارائه می دهیم.

 

با توجه به شایعات، سامسونگ Galaxy S10 ممکن است با بدنه فلزی و دارای شاسی آلومینیومی باشد. انتظار می رود که این دستگاه یکی از شیک ترین ها و همچنین پرچمدار باشد که کاربران را شگفت زده کند . در حالی که انتظار می رود که سامسونگ Galaxy S9با تکنولوژی تاشو مجهز شود.

دستگاه Galaxy S10 ممکن است دارای نمایشگر منحنیAMOLED  باشد که در دستگاه های Galaxy S8 و Galaxy S7 وجود نداشت اما ممکن است صفحه نمایش منحنی در گوشی هوشمند Galaxy S9 را مشاهده کنید. به غیر از این، Galaxy S10 شایعه شده است که با اسکنر IRIS عرضه می شود که به عنوان یک اقدام امنیتی برای محافظت از داده ها و اطلاعات از رسیدن به آن استفاده می شود.

سامسونگ Galaxy S10 ممکن است از سیستم عامل اندروید Nougat 7.0 را بهره ببرد، به طوری که شرکت های مختلف دستگاه های پرچمدار خود را بر پایه سیستم عامل Android Nougat است، انتظار می رود که شرکت سامسونگ سیستم عامل اندروید Nougat 7.0 را عرضه کند. انتظار میرود که سامسونگ گلکسی S10 از پردازنده Qualcomm Snapdragon بهره ببرد که با ۶ گیگابایت RAM یا ۸ گیگابایت رم برخوردار باشد، به پردازنده بپیوندد. حافظه داخلی Galaxy S10 تقریبا ۱۲۸ گیگابایت است که احتمال دارد با کارت SD قابل ارتقا باشد.

Galaxy S10 احتمالا دارای صفحه نمایش بزرگی است که به کاربر تجربه باور نکردنی در حالت تماشای تصاویر و همچنین فیلم ها می دهد اندازه صفحه نمایش و وضوح Galaxy S10 هنوز تصمیم گرفته نشده ، بنابراین ما نمی توانیم درباره اندازه صفحه نمایش این دستگاه بگوئیم. اطلاعات در مورد دوربین هنوز در دسترس نیست، اما ما انتظار داریم که دوربین ممکن است با دوربینی ۳۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خود مجهز شود و یا بیشتر از آن باشد.

جزئیات مربوط به قیمت Galaxy S10  سامسونگ نیز موجود نیست، اما شایعه شده است که قیمت بالاتری نسبت به سامسونگ Galaxy S9 داشته باشد که احتمالا نزدیک به ۹۰۰ دلار تا ۹۵۰ دلار باشد. قیمتی که ما در اینجا ذکر کردیم بر اساس شایعات است.

 منبع : pooyasys.com

مرکز تلفن سانترال

مرکز تلفن سانترال یا PBX ( Pravate branch exchange)به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با (تنظیم امکانات و محدودیت ها) به وجود خواهد آمد.

در واقع دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد. در تلفنهای سانترال شما این امکان را دارید که چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل نمایید. به طور مثال در مجموعه ای که دارای ۱۰۰ نفر پرسنل است اگر شما به فرض ۱۵ خط شهری برای ارتباط با بیرون از سازمان داشته باشید شما مجبور میباشید بر روی میز هر ۱۰۰ نفر پرسنل شرکت، ۱۵ دستگاه تلفنبگذارید که حتی تصور چنین راه حلی نیز ممکن نمیباشد پس میبایست از سوییچی استفاده نمود که این ۱۵ خط شهری را بین ۱۰۰ نفر پرسنل دفتر تقسیم نماید .یکی دیگر از مزایای استفاده از مراکز تلفن سانترال ، تماس داخلی بین پرسنل مجموعه بدون نیاز به خطوط شهری میباشد .

از دیگر مزایای این مراکز میتوان به پشتیبانی یک اپراتور از چندین خط شهری و یا امکان استفاده از اپراتور گویا (DISA) اشاره نمود. در مراکز تلفن سانترال همه چیز در کنترل ماست از امکان محدود نمودن داخلی ها در شماره گیری تا اعمال محدودیت در تماس های بیرونی با شرکت .


گوشی سانترال

برای استفاده راحتر و بهتر کاربران با مراکز تلفن سانترال شرکتهای تولید کننده اقدام به طراحی و ساخت نوع خاصی از گوشیهای تلفن نمودند که به گوشی تلفن سانترال مشهور میباشد .این نوع از گوشی های تلفن سانترال اگر چه قیمت بالاتری نسبت به گوشی های تلفن معمولی دارند دارای عملکرد های بالاتری نیز می باشند .قابلیت های تلفن های سانترالی بواسطه کلید های تعبیه شده روی گوشی قابل استفاده می باشد بطور مثال دکمه HOLD که بواسطه آن تماس پشت خط نگه داشته می شود .از دیگر قابلیتهای گوشی های تلفن سانترال میتوان به کلیدهای جانبی تلفن اشاره نمود که قابلیت دسترسی مستقیم به خطوط شهری را فراهم نموده و میتوان شماره های داخلی را روی این کلید ها تعرف نمود که بدون گرفتن شماره داخلی و تنها با فشار یک کلید تماس گیرنده را به داخلی مورد نظر ارتباط داد این مدل از گوشیهای تلفن همچنین مدیریت تماس ها را برای کابر راحت تر کرده بصورتی که اگر خط شهری و داخلی اشغال باشد چراغ های کناری کلید ها قرمز میشود باید توجه نمود این تلفن ها تنها روی مراکز سانترال های پاناسونیک قابل نصب می باشد و به تنهایی روی خط مستقیم شهری قابل استفاده نیست .

با خرید گوشی تلفن سانترال از نمایندگی پاناسونیک از مزایای زیر بهره مند خواهید شد :

– خرید آگاهانه و آیده آل با منفعت گیری و مشورت از کارشناسان فروش کمپانی
– خرید محصول با کمترین ارزش از معتبرترین مرجع
– اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت کالای مورد خرید
– برخورداری از گارانتی مورد تایید شرکت پاناسونیک
– برخورداری از سرویس ها بعداز فروش
– دسترسی به شایسته ترین و بهترین کیفیت گوشی تلفن پاناسونیک موجود

نشانی سایت : www.paniran.net

نمایندگی پاناسونیک در تهران

نمایندگی پاناسونیک در تهران

برند پاناسونیک یکی از بهترین برند ها در تولید محصولات الکتریکی به ویژه تولیدات مخابراتی است .

این شرکت که از سال ۱۹۱۸ تاسیس شده و در طول سال‌های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکت‌های بزرگ ژاپنی قرار دارد، که به‌عنوان غول‌های صنایع الکترونیکی جهان شناخته می‌شوند.

محصولات مخابراتی این شرکت شامل : تلفن بیسیم ، تلفن رومیزی ، انواع دستگاه سانترال ، دستگاه های فکس و فتوکپی و … می شود که در بازار جهانی از فروش بالایی برخوردار است .

شرکت پاناسونیک هم‌اکنون در عرصه تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی برای کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت با درآمدی معادل ۷٫۸۴۶ تریلیون ین در سال مالی منتهی به مارس ۲۰۱۲ را داشته است، که ۵۳٪ درصد از بازار ژاپن، ۲۵٪ درصد از آسیا، ۱۲٪ درصد از قاره آمریکا و ۱۰٪ درصد را نیز از بازار اروپا کسب کرده است.

 

شرکت ایده آل گستر از سال ۱۳۸۲فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگی های پاناسونیک کسب نماید.

این شرکت هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه ای خود در زمینه فروش محصولات مخابراتی و امنیتی ، ارائه انواع خدمات مخابراتی به شرکت ها و همچنین در زمینه آموزش آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد .

تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیت های مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم .

منبع : tehran-panasonic.ir

نمایندگی پاناسونیک در ایران

نمایندگی پاناسونیک در ایران

امروزه همه دنیا برند پاناسونیک را می شناسد و کمتر کسی است که از این برند به عنوان بهترین ها یاد نکند . تنوع محصولات پاناسونیک به گونه ای است که پاسخگوی نیاز هر نوع کاربری اعم از خانگی و اداری است .

شرکت پاناسونیک طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی را تولید و عرضه می‌کند. این محصولات عبارتند از: تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی؛ جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، مهندسی سیستم، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سنترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و بخش‌های مهندسی سازه.

محصولات مخابراتی پاناسونیک شامل مرکز تلفن سانترال ، تلفن های سانترال ، تلفن های رومیزی ، تلفن های بیسیم و … جزو بهترین محصولات موجود در بازار است و از فروش بسیار خوبی برخوردار است .

شرکت ایده آل گستر صدرسالیان زیادی است که در زمینه ارائه محصولات مخابراتی شرکت پاناسونیک مشغول به فعالیت می باشد. ارائه انواع تلفن ها، در قالب های گوناگون بی سیم و رومیزی و با تنوع بسیار زیاد، ارائه انواع دستگاه های فکس و سیستم های اداری سانترال همچنین نصب و راه اندازی انواع محصولات مخابراتی مشغول است .

تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.

 منبع: iranpanasonic.org

اختلال نویز خط گوشی تلفن و روش بر طرف کردن نویز خط گوشی تلفن

اختلال نویز خط گوشی تلفن و روش بر طرف کردن نویز خط گوشی تلفن

یکی از مشکلات یوزرهای گوشی تلفن نویز خط تلفن است . برای بر طرف کردن خلل نویز خط گوشی تلفن که گاها روی کیفیت صدا اثرگذار می‌باشد و موجب افت کیفیت تماس روی گوشی تلفن های سانترال یا گوشی تلفن خانگی می گردد و یا این که موجب کاهش سرعت وب adsl  اثر منفی روی آن می‌شود نکاتی را در‌این مقاله مورد بررسی قرار میدهیم .

برای حل نقص‌ نویز خط گوشی تلفن می بایست به عوامل ایجاد کننده آن دقت کنیم . در بالا برای این که از گذاشتن وقتی بیهوده و هزینه بی مورد پرهیز کنیم بایستی اطمینان حاصل کنیم نقص‌ نویز یا کیفیت صدا مرتبط با مخابرات نباشد . برای این رسیدن به این هدف در درب محل ورود ساختمان سیم ارتباطی خط گوشی تلفن خویش را از طرف درون ساختمان قطع میکنیم و یک تلفن را به دو سر سیمی که از سوی مخابرات آمده است متصل می‌کنیم .

 

توجه داشته باشیم چنانچه با انجام این آزمایش هنوز اختلال نویز وجود داره پس طبیعتا بایستی موضع را با اعلام وجود خرابی به مخابرات پیگیری کنیم . در شرایطی که زمانی گوشی تلفن به سیم های محل ورود مخابرات متصل می باشد و مشکلی نداریم می بایست خلل را در مسیر ارتباطی سیم های محل ورود ساختمان تا پریز های گوشی تلفن داخل واحد دنبال نماییم و عیب یابی کنیم .

نویز کابل کشی داخل ساختمان

معمولا در مشکلات نویز داخل ساختمان یکسری خلل مرسوم است که در اینجا بررسی می‌کنیم . سه مورد همگانی که می تواند موجب کاهش کیفیت صدا و یا افت سرعت وب adsl  شود را بررسی مینماییم.

موضوع اولیه

مورد اولیه نقص‌ امتداد سیم های گوشی تلفن در کنار کابل برق است که سبب ساز نویز روی سیم گوشی تلفن میگردد . پس در صورتیکه چنین موردی را مشاهده کردیم می بایست حتی المقدور سیم های گوشی تلفن و کابل های برق را در مسیر های متفاوتی قرار دهیم.

موضوع دوم

مورد دوم سربندی های سیم های گوشی تلفن است که ممکنه در مسیر با یک سیم دیگر متصل شده باشد و یا این که در محیطی مرطوب باشد یا این که اتصال سیم ها به طور بی نقص نباشد و حرکت ها یا این که کشیدگی های کم موجب انقطاع و وصلی یا این که خلل در صدا می‌شود .

موضوع سوم

مورد سوم فرسودگی کابل های گوشی تلفن داخل ساختمان می باشد که ممکنه آثاری نظیر همشنوایی را بر روی یکدیگر داشته باشند . با توجه به توضیحات داده شده درصورتی که یکی این معایب را به طور معلوم پیدا کردیم میتوانیم با رفع آن اختلال را مرتفع کنیم . البته گاهی اوقات این عیب یابی به‌این آسانی انجام پذیر نیست .در چنین شرایطی در نظر داشته باشید بهتر است به جای استفاده از کابل هایی مثل کابل آیفون بهتره از کابل مخابراتی استفاده کنیم و حتی المقدور از کابل هایی با سطح مرحله بازه زمانی فراتر استفاده کنیم .

منبع : cantral.ir

درباره نمایندگی پاناسونیک

درباره نمایندگی پاناسونیک

این مجموعه(شرکت ایده آل گسترصدر) با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و نصب محصولات ارتباطی به عنوان نمایندگی پاناسونیک و با تبیین اهداف خود در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات خود تلاش می‌کند. برای درک مناسب اهداف ما و همگرا شدن نظرات و دیدگاه‌ها، ابتدا لازم است به تعریفی از استراتژی سایت اشاره کرد.

 

به منظور بهره گیری هر چه بیشتر و برداشتن گام‌های عملی در راستای ارائه راهکار برای آسان نمودن ارتباطات در ایران،این  سایت پایه گذاری شد و با عنایت به اهمیت روزافزون محصولات ارتباطی و نقش بسیار مؤثر آن در حل معضلات و چالش‌های موجود و در راستای تامین نیازهای جامعه از این بازار جدید، جایگاه این پایگاه اطلاع رسانی فارسی در راستای توسعه ارتباطات در کشور و رقابت با بازار بزرگ جهانی و مشتریان بالقوه کالاهای ارتباطی  و خدمات ایرانیان در سرتاسر دنیا این کنسرسیوم با محوریت این مجموعه،به عنوان نمایندگی پاناسونیک شکل گرفت. امید آن داریم که با همت و تلاش مستمر و مثبت، مسیر توسعه و اعتلای محصولات ارتباطی کشور را ادامه دهیم و در این جهت دست همکاری خود را به سوی کلیه عزیزان و صاحب نظران این صنعت دراز کرده و امیدوار به همکاری بیش از پیش هستیم.

و حال با جمع آوری اطلاعات جامع و کامل ،شامل مشخصات فنی ،درایورها،نرم افزار ها و کاتالوگ محصولات سانترال ،فکس و تلفن های رو میزی و بی سیم در تب های مربوط به هر محصول و ارائه مقالات آموزشی در قسمت اخبار و مقالات،ضمینه را برای بهترین انتخاب فراهم نمودیم ،امید است مورد استقبال و استفاده شما قرار گیرد

شرکت ایده آل گستر صدر به عنوان نمایندگی پاناسونیک در تهران از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید..

قیمت سانترال پاناسونیک ۳ به ۸

قیمت سانترال پاناسونیک ۳ به ۸

در اکثر شرکت ها و کسب و کارها و تجارت ها وجود تلفن و برقراری ارتباط امری ضروری و جدایی ناپذیر است.

حال این ارتباط می تواند با بیرون از محیط شرکت یا داخل محیط شرکت با کارمندان دیگر باشد.

برای مدیریت و بهره وری بهتر تماس های ورودی و خروجی می توان از دستگاه سانترال استفاده کرد .همچنین با استفاده از این دستگاه می توان تماس های داخلی شرکت را به صورت رایگان برقرار کرد که این کار باعث کمتر شدن هزینه ها و همینطور کمتر شدن هرج و مرج و بی نظمی در داخل شرکت می شود . این دستگاه بسته به نیاز هر شرکت انواع مختلفی دارد که می توان آنها را به دو دسته کم ظرفیت و پر ظرفیت دسته بندی کرد.

سانترال های کم ظرفیت بیشتر برای شرکت های کوچک استفاده می شود و سانترال های پر ظرفیت برای شرکت های بزرگ و وسیع با تعداد کارمندان بیشتر.

برای انتخاب نوع دستگاه سانترال باید تعداد خطوط شهری ورودی و همچنین تعداد داخلی های مورد نیاز را در نظر گرفت.

انتخاب دستگاه سانترال مناسب شما

اگر شما کسب و کار کوچکی دارید و در انتخاب دستگاه سانترال مردد هستید پیشنهاد ما به شما دستگاه ۳ به ۸ سانترال پاناسونیک است. همانطور که از نام دستگاه پیداست این دستگاه با گرفتن ۳ خط شهری به شما ۸ خط داخلی ارائه می دهد. همچنین اگر شما برای آینده قصد بزرگ کردن شرکت را داشته باشید و بخواهید کسب و کارتون رو گسترش بدید می توانید با اضافه کردن کارت ارتقای ۸*۳ آن را به ۶به ۱۶ ارتقا دهید و حتی اگر باز هم قصد خطوط داخلی و شهری بیشتری داشتید می توانید با اضافه کردن کارت ارتقا ۸*۲ آن را به ۸ به ۲۴ ارتقا دهید . قیمت این دستگاه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی بوده . شرکت های کوچک می توانند از این دستگاه سانترال پاناسونیک با کیفیت عالی استفاده کنند.قیمت این محصول بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است.

منبع : idehal.org

افزایش ۲۸ درصدی سرعت مرورگر کروم

افزایش ۲۸ درصدی سرعت مرورگر کروم

گوگل کروم (به انگلیسی: Google Chrome) یک مرورگر وب رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ (۱۲ شهریور ۱۳۸۷) توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد.از امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به Tabbed browsing، و امکاناتی مشابه Privacy در سافاری و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.
شرکت گوگل اخیرا اعلام کرد که سرعت نسخه جدید مرورگر گوگل کروم تا ۲۸ درصد افزایش سرعت بارگذاری پیدا کرده که هم در نسخه موبایل و هم دسکتاپ اعمال شده است. گوگل عنوان کرده که با تغییر شیوه “اعتبار سنجی” (Validation) این مرورگر، توانسته است سرعت بارگزاری اطلاعات را افزایش دهد.

 

افزایش 28 درصدی سرعت مرورگر کروم

سخنگوی گوگل، Takashi Toyoshima در پستی اعلام کرد:
” این “اعتبار سنجی” میزان بارگذاری صفحات مشکل دار را به طور چشم گیری کاهش می‌دهد. البته این قابلیت زمانی طراحی شد که میزان صفحات مشکل دار در اینترنت بسیار زیاد بود. این ویژگی نه تنها به ارتقای سرعت بارگذاری کمک می‌کند بلکه در مصرف داده و انرژی نیز صرفه جویی می‌کند.”در نسخه جدید گوگل کروم،هر بار که کاربر به صفحه‌ای برای بار اول یا چندم مراجعه می‌کند، گوگل امن‌ترین و اصلی‌ترین منبع آن را در شبکه جستجو می‌کند و به عبارتی را “تایید” منبع اصلی (Validates) می‌کند.

گوگل طی هفته‌های اخیر در حال تلاش برای پر سرعت‌تر کردن و در عین حال امن‌تر کردن فضای مرورگر خود بوده است. این شرکت این هفته اعلام کرد که Chrome 56 ، صفحات HTTP که اطلاعات حساب‌های بانکی را درخواست می‌کنند را تحت عنوان “نا امن” در قسمت آدرس بار خود اعلام می کند.

منبع : idehaltech

آنچه که باید درباره تلفن IP تحت شبکه بدانید

آنچه که باید درباره تلفن IP تحت شبکه بدانید

تلفن IP یا به عبارت بهتر IP Phone وسیله ای است جهت برقراری تماس VOIP.
عموماً تلفنه ای IP با اتصال به یک مرکز تلفن یا IPPBX امکانات بروز و زیادی را برای شما فراهم میکنند و باعث کاهش هزینه های مخابراتی و نگهداری شما خواهند شد. تلفن های IP عموما در چند دسته ارائه می شوند که گوشی های ساده یا Entry Level، گوشی های پیشرفته، گوشی های مدیریتی، گوشی های تصویری و بیسیم را می توان نام برد.با استفاده از IP Phone، کاربران می‌توانند شماره داخلی خودشان را با خود جا به جا کنند بطوری که در هر موقعیتی از شبکه با شماره داخلی خود، متصل شوند و هرگز یک مکالمه‌ را از دست ندهند. می‌توانید کنفرانس تلفنی با IP Phone ایجاد نمایید. می‌توانید اطلاعات web را درحال پاسخ به مکالمه بخوانید و یا به یک سرویس Web based برای چک کردن ایمیل، وضعیت هوا، شرایط ترافیک یا چک کردن موجودی خود در بانک متصل شوید.
کیفیت صوت و ضریب اطمینان در تلفن ویپ بالاتر از تلفن های سنتی می‌باشد و براحتی قابل مدیریت‌ کردن است. اکثر IP Phone ها دارای دو پورت شبکه می باشند بنابراین بدون نیاز به کابل کشی مجدد، می‌توانند از کابل موجود استفاده کرده و به PC متصل شوند. در صورت استفاده از سیستم تلفن تحت شبکه -VOIP-، تلفن نیز باید تحت شبکه باشند و یا با استفاده از مبدل، به شبکه متصل شوند.

نحوه انتخاب IP Phone مناسب:

جهت انتخاب وخرید یک تلفن “آی پی” مناسب موارد زیر را در نظر بگیرید:

۱٫ کاربر مورد نظر در لحظه چند تماس دریافت می‌کند؟
این نکته مهمی است زیرا تعداد داخلی هایی را که یک تلفن تحت شبکه باید پشتیبانی کند را تعیین می کند. یک کارشناس می‌تواند نهایتاً با استفاده از ۲ خط نیاز خود را مرتفع کند در حالی که اپراتورها، و مسئولان پذیرش، قاعدتاً به تعداد بیشتری از خطوط نیاز دارند.


۲٫ کاربر چه خواسته هایی از تلفن دارد؟
امکاناتی از قبیل call waiting، کنفرانس تلفنی، صفحه نمایش مناسب، Hold کردن تماس، امکان اتصال هدست، دفتر تلفن و کلید های قابل برنامه ریزی از مواردی است که باید با توجه به نیاز کاربر مدنظر قرار گیرد.
۳٫ آیا از PoE استفاده می‌کنید؟
اگر در حال حاضر از فناوری PoE (تأمین برق مورد نیاز از طریق شبکه) استفاده می‌کنید، باید تلفنی تهیه کنید که از این فناوری پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید که استفاده از فناوری PoE جهت تامین برق مورد نیاز تلفن ها به شما این اطمینان را می دهد که هنگام قطع شدن جریان برق شهری، شما می توانید با تامین برق سوییچ PoE شبکه تلفن شرکت یا سازمان را زنده نگهدارید.
۴٫ در سیستم تلفنی شما، از چه پروتکل ها و کدک هایی استفاده می شود؟
این نکته را در نظر داشته باشید که تلفن مورد نظر، با پروتکل ها و کدک های تحت پوشش سیستم تلفنی، سازگار باشد. بنابراین قبل از اقدام به خرید تلفن تحت شبکه درباره پروتکل ها و کدک های سیستم تلفنی مبتنی بر IP خود، آگاهی کسب کنید.
۵٫ تخصیص بودجه لازم برای خرید تلفن تحت شبکه (IP Phone)
اگرچه قیمت، نباید به عنوان مهمترین فاکتور در خرید تلفن تحت شبکه مطرح باشد؛ اما تخصیص بودجه مشخص، به شما کمک می کند تا با دیدگاهی منطقی گزینه مناسب را با توجه به کارایی های مورد نیاز، انتخاب کنید.

آنچه که باید درباره تلفن IP تحت شبکه بدانید

منبع : pooyasys